Розклад уроків для 4 класу
Понеділок
1. Читання
2. Математика
3. Англійська мова
4. Укр. мова
5. Обр. Мис.
Вівторок
1. Фіз. культура
2. Математика
3. Укр. мова
4. Інформатика
Середа
1. Читання
2. Математика
3. Основи здоров'я
3. Основи здоров'я
4. Музика
5. Фіз. культура
Четвер
1. Читання
2. Природознавство
3. Англійська мова
4. Трудове навчання
5. Фіз. культура
5. Фіз. культура
П’ятниця
1. Читання
2. Математика
3. Укр. Мова
4. Природознпвство
5. Фіз. культура
6. Кл. година
Чумаченко Вікторія Вікторівна
Шановні батьки! Будь ласка, українською мовою розбірливо запишіть дані про вашу родину за такими пунктами:
1. Прізвище, ім’я,по батькові дитини:___________________________________________________________
Дата народження: _____________
2. Адреса прописки дитини: __________________________район
Індекс_________
3. Адреса проживання дитини: __________________________________________________________________
домашній телефон: _______________ № ідентифікаційного коду _________
4. Прізвище, ім’я, по батькові матері: ____________________________________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) ____________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: _________
5. Прізвище, ім’я, по батькові батька: _________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) _____________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: __________
6. Зазначте, якщо батьки розлучені. ___ Чи підтримують стосунки? __
7. Чи є в дитини рідні брати і сестри ? Зазначте їх прізвище, ім’я, по батькові; дату народження; місце навчання _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
8. Чи є у дитини мобільний телефон ? ____ Яко так, зазначте номер ____________
9. Чи належить ваша родина до пільгового контингенту? До якої саме категорії ? Зазначте: __________ (дитина-напівсирота, дитина-сирота, дитина-інвалід, мати-одиначка, багатодітна родина, малозабеспечена родина, постраждалі від ЧАЕС). Надайте копію посвідчення.
Анкета для батьків майбутніх першокласників
1. Ім’я, прізвище дитини ___________________________________________
2. Склад сім’ї (підкресліть) : повна, неповна
3. Чи є в дитини старші (молодші) брати або сестри? ___________________
4. З ким із дорослих вона проводить більше часу? ______________________
5. Чи відвідувала дитина дитячий садок? Якщо так, то з якого віку? Чи охоче туди ходила ? ___________________________________________________
6. Які форми заохочення застосовуєте вдома? __________________________
Які діють краще? ________________________________________________
Які – гірше? ____________________________________________________
7. Які покарання використовуєте? ____________________________________
8. Чи є у дитини вдома постійні обов’язки? Які саме? ___________________
9. Як спілкується з ровесниками? (підкресліть): ініціативно; очікує, коли з нею заговорять; уникає спілкування.
10. Як спілкується з дорослими? (підкресліть) : спокійно; обережна у спілкуванні; складно, особливо з незнайомими.
11. Яким іграм малюк надає перевагу? (підкресліть) : настільним; рухливим; індивідуальним; колективним.
12. Чи має бажання йти до школи? _______
13. Вкажіть рівень підготовки малюка (підкресліть, допишіть):
а) знає літери (всі, деякі);
б) вміє читати (по складах, словами,____________________________)
в) вміє лічити ( в межах ____);
г) вміє додавати (в межах _____);
д) вміє віднімати ( в межах ____).
14.Чи може дитина сама себе розважити? (підкресліть) : може; ні; шукає товариства дорослих.
15. Як оцінюєте рівень розвитку дитини? (підкресліть) : відповідає віковим особливостям; випереджує однолітків; має проблеми з розвитком.
16. Що додатково хочете повідомити про дитину? Дякую! ___________________________________________________________
Батьківська позиція
Прізвище, ім’я, по батькові анкетованого __________________________________
1. Як ви вважаєте, хто найбільше відповідальний за виховання дитини ?
Сім’я;
шкільний заклад;
спільні зусилля шкільного закладу і сім’ї;
додаткові установи (гуртки, секції).
2. З якими труднощами Ви стикаєтеся під час виховання дитини (вкажіть два найважливіших для Вас пункти) ?
Взаєморозуміння з дитиною;
нестача знань;
спосіб розв’язання конфлікту;
небажання дитини ходити до школи;
брак часу на спілкування з дитиною;
індивідуальні особливості дитини (агресивність, замкнутість, тривожність, емоційні особливості – потрібне підкресліть);
інше __________________________________________________________
3. На Ваш погляд, найефективніші засоби впливу на поведінку дитини у конфліктній ситуації – це:
погроза, попередження (“Якщо ти не припиниш, то …” );
фізичне покарання;
домовленості;
компроміс;
пояснення;
ігнорування;
інше __________________________________________________________
4. Чи вживаєте Ви такі за значенням вислови (позначте, які самі) ?
Який ти в мене молодець!
Ти можеш, тобі все вдається!
У всіх діти як діти, а в мене …
Скільки разів можна тобі повторювати!
Як ти вважаєш?
Я тобі обов’язково допоможу, не хвилюйся!
Мене не цікавить чого ти хочеш!
5. Що з переліченого Ви вважаєте найважливішим для своєї дитини ?
Високий рівень інтелектуального розвитку;
фізичне здоров’я;
доброту, чуйність;
цілеспрямованість;
інше __________________________________________________________
6. Як Ви одержуєте інформацію про виховання дитини (вкажіть три найважливіші джерела) ?
Із телепередач;
на батьківських зборах;
із журналів, газет;
від вихователів, психологів;
із власних знань і досвіду;
інше Дякую! __________________________________________________________
Готовність до школи … батьків”
• Оберіть з відповідей найбільш близький вашій думці варіант
Школа – це:
а) той найближчий до будинку родини заклад, який навчить дитину слухатися;
б) престижна приватна освіта, що гарантує якість, бо пропонує платне навчання;
в) невипадковий учитель, якому ми (батьки) віддамо власну дитину і тим станемо співавторами її успіхів та помічниками в усьому;
г)Ваша власна особлива думка (тут і далі):
________________________________________________________
Вчитель – це:
а) навчаюча, виховуюча, контролююча, караюча державна посадова особа;
б) особа, професійний обов’язок якої якісно вчити і виховувати;
в) особистість, яка покликана плекати особистість;
г) _______________________________________________________
Моя дитина – це:
а) чистий аркуш на якому вчитель і батьки пишуть долю майбутньої людини;
б) частка родини, з якої батьки прагнуть зробити те, чого не досягли самі;
в) особистість, що формується і живе вже зараз, має право на свої потреби та інтереси, вимагає нашого повного розуміння, довіри, допомоги.
г) ________________________________________________________
Домашнє завдання – це:
а) традицийна форма продовження навчання через обмаль часу на уроках;
б) спроба закріпити набуті знання і навички вдома без обмеження часом і додатковими вимогами;
в) можливість самовиразитися дитині за умов, що зміст і його форма матимуть творчий характер;
г)_______________________________________________________
Оцінка – це:
а) традиційна й обов’язкова форма заохочення та покарання за навчання;
б) умовний, не завжди об’єктивний спосіб дати характеристику якості праці, яку доклав учень;
в) необхідний стимул, атрибут здобуття знань, який спонукає до навчання;
г) _______________________________________________________
Батьки школяра – це:
а) спрямовуюча, контролююча та караюча інстанція у житті дитини;
б) помічники в роботі, а в деяких випадках – виконавці шкільного замовлення;
в) активні співавтори навчально-виховного процесу, які можуть і мають право стати рівноправними учасниками реформування освіти;
г) _______________________________________________________
Результативність:
Якщо в більшості чи в усіх позиціях Ви обрали варінт в) або спробували самі висловитись з приводу цього і частково маєте на увазі варіант в), то Ваша батьківська готовність розділити всі шкільні проблеми і успіхи з Вашою дитиною знаходиться на високому рівні усвідомлення.
Якщо Ви поділяєте в більшості позицій думки, запропоновані у варінтах а) чи б), то Ви з Вашою дитиною опинитесь (у кращому випадку) по “різні боки барикад” або станете додатковим фактором у проблемі шкільної дезаадапрації (у гіршому випадку). Спробуйте прислухатися до порад, відійти від варіантів а) та б).
Інструкція №1:
Прочитайте пункти опитувальника. Обведіть кружком номер того твердження, з яким Ви згодні. Пам’ятайте, що в опитувальнику не має правильних і неправильних відповідей, постарайтесь відповідати щиро, бо мова йде про Ваше ставлення до власної дитини.
1. Я завжди співчуваю своїй дитині.
2. Я вважаю за необхідне знати все, про що думає моя дитина.
3. Треба якомога довше тримати дитину осторонь реальних життєвих проблем, якщо вони її травмують.
4. Дитину слід тримати в жорстких рамках, тоді з неї виросте порядна людина.
5. Я мрію про те, щоб моя дитина досягла всього того, що мені подобається і здається необхідним.
6. Батьки повинні пристосуватися до власної дитини, а не тільки вимагати від неї.
7. Я дуже цікавлюсь життям моєї дитини.
8. Сувора дисципліна з дитинства формує сильний характер.
9. Я поділяю захоплення своєї дитини.
10. За суворе виховання діти потім вдячні.
11. Я ретельно стежу за здоров’ям дитини.
12. Дитина не повинна мати секретів від батьків.
13. Виховання дитини – суцільне шарпання нервів.
Інструкція № 2
Для обробки важливі тільки зазначені пункти: 2,4,5,8,10,11,12.
Якщо 0 – Ви обрали правильний характер ставлення до своєї дитини : адекватно оцінюєте її можливості та потреби, сприймаєте дитину такою , якою вона є ,піклуєтесь про неї.
Якщо від 1 до 2 – Вам не байдужі проблеми дитини, але намагайтеся змінювати стереотипи в оцінці власної дитини та її прав.
Якщо від 3 до 5 – Ви пильно стежите за досягненнями дитини, вимагаєте від неї дисципліни і слухняності, караєте за негативні вчинки. Проте Вам не вистачає розуміння власної дитини .Ви даремно порівнюєте її з іншими дітьми. Більше поважайте дитину, сприймайте її такою, якою вона є.
Якщо від 6 до 7 – Ви безумовно стежите за власною дитиною, вимагаєте від неї лише успіху і дисципліни. Ваше порівняння власної дитини з іншими хворобливе і шкідливе. Спробуйте любити дитину, якою вона є, поважайте її як особистість. Вам слід замислитись над Вашим ставленням до дитини: зменшити тиск, дати право дитині на власний вільний час, свою думку, щиро цікавитись її справами, зняти караючий
контроль. Необхідно звернути увагу на себе з метою підвищення психолого-педагогічних знань. Тут доречні консультації зі спеціалістами.
І. Психологічні дані.
1. Рухлива дитина чи ні?
2. Наполеглива чи пасивна у стосунках з оточуючими?
3. Як розвинена воля?
4. Балакуча чи мовчазна?
5. Лінива чи ні?
6. Як реагує на образи?
7. Чи спостерігається лицемірство? В чому саме?
8. Вередлива в яких випадках?
9. Забіяцтво. Чим викликається?
10.Чи є потяг до самостійності?
11.Чи проявляється споживницьке ставлення до батьків, вчителів? Кого поважає і за що?
12.Чи проявляється нестриманість? В чому саме?
13.Чи спостерігається роздратованість?
14.Впертість. В чому проявляється?
ІІ. Гігієна
1. Охайність.
2. Як встає з постелі?
3. Умивання (ставлення до цього).
4. Коли лягає спати?
5. Ставлення до одягу, взуття і до всіх речей взагалі.
6. Їжа. Що любить і що не любить.
ІІІ. Ігри
1. Чи грається вдома?
2. Грається сам, чи з сестрами,братами, товаришами?
3. Які ігри, іграшки має? Чи є місце для них?
4. Які ігри й розваги найбільше любить?
ІV. Фізична праця
1. Чи має обов’язки вдома? Які?
2. Чи розуміє необхідність праці?
3. Яку працю найбільше любить? Чим це пояснюється?
4. Чим займається, коли буває вдома?
5. Яку професію хоче обрати в майбутньому?
V. Соціальне життя
1. Як ставиться до товаришів?
2. Як ставиться до сусідів, знайомих?
3. Чи багато часу проводу поза домом? Де буває, що робить?
4. В яких громадських організаціях бере участь?
VІ. Розумове та естетичне життя
1. Чи любить читати?
2. Чим захоплюється дитина? Що її цікавить? Допитлива?
3. Як відноситься до школи? В чому це проявляється?
4. Як реагує на покарання і заохочення?
5. Хто в сім’ї користується авторитетом у дитини?
6. Чи добра пам’ять у дитини?
7. Чи любить малювати, співати, грати на музичних інструментах?
8. Чи любить, вміє переказувати побачене і почуте? Дякую!
Орієнтовний список необхідного для учня 1-ого класу
6. Кл. година
Шановні батьки
____________________________________________________________________
Спасибі хочу я
сказати
Із щирим вчительським теплом
За ночі ті, що недоспали,
Коли задачі ви рішали.
За вірність прикладів та вправ.
І за малюнки з малювання —
Тут кожен батько участь брав.
Це перший крок…
Із щирим вчительським теплом
За ночі ті, що недоспали,
Коли задачі ви рішали.
За вірність прикладів та вправ.
І за малюнки з малювання —
Тут кожен батько участь брав.
Це перший крок…
А попереду — ще сім
років.
Отож, навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки!
Отож, навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки!
З повагою
перша вчителька Вашої дитини
Чумаченко Вікторія
ВікторівнаОголошення!
Шановні батьки майбутніх першокласників!
Заняття з підготовки дітей до першого класу проводяться щоп'ятниці о 14.30 год. в приміщенні класної кімнати 4 класу Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ступенів.
З повагою
перша вчителька Вашої дитини
Чумаченко Вікторія Вікторівна
Анкети
“Особисті дані дитини та батьків”Шановні батьки! Будь ласка, українською мовою розбірливо запишіть дані про вашу родину за такими пунктами:
1. Прізвище, ім’я,по батькові дитини:___________________________________________________________
Дата народження: _____________
2. Адреса прописки дитини: __________________________район
Індекс_________
3. Адреса проживання дитини: __________________________________________________________________
домашній телефон: _______________ № ідентифікаційного коду _________
4. Прізвище, ім’я, по батькові матері: ____________________________________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) ____________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: _________
5. Прізвище, ім’я, по батькові батька: _________________________________
Ким працює? _________________Місце роботи (Запишіть розгорнуто) _____________________________________________________________
Номер службового телефону: ___________ мобільний телефон: __________
6. Зазначте, якщо батьки розлучені. ___ Чи підтримують стосунки? __
7. Чи є в дитини рідні брати і сестри ? Зазначте їх прізвище, ім’я, по батькові; дату народження; місце навчання _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
8. Чи є у дитини мобільний телефон ? ____ Яко так, зазначте номер ____________
9. Чи належить ваша родина до пільгового контингенту? До якої саме категорії ? Зазначте: __________ (дитина-напівсирота, дитина-сирота, дитина-інвалід, мати-одиначка, багатодітна родина, малозабеспечена родина, постраждалі від ЧАЕС). Надайте копію посвідчення.
Анкета для батьків майбутніх першокласників
1. Ім’я, прізвище дитини ___________________________________________
2. Склад сім’ї (підкресліть) : повна, неповна
3. Чи є в дитини старші (молодші) брати або сестри? ___________________
4. З ким із дорослих вона проводить більше часу? ______________________
5. Чи відвідувала дитина дитячий садок? Якщо так, то з якого віку? Чи охоче туди ходила ? ___________________________________________________
6. Які форми заохочення застосовуєте вдома? __________________________
Які діють краще? ________________________________________________
Які – гірше? ____________________________________________________
7. Які покарання використовуєте? ____________________________________
8. Чи є у дитини вдома постійні обов’язки? Які саме? ___________________
9. Як спілкується з ровесниками? (підкресліть): ініціативно; очікує, коли з нею заговорять; уникає спілкування.
10. Як спілкується з дорослими? (підкресліть) : спокійно; обережна у спілкуванні; складно, особливо з незнайомими.
11. Яким іграм малюк надає перевагу? (підкресліть) : настільним; рухливим; індивідуальним; колективним.
12. Чи має бажання йти до школи? _______
13. Вкажіть рівень підготовки малюка (підкресліть, допишіть):
а) знає літери (всі, деякі);
б) вміє читати (по складах, словами,____________________________)
в) вміє лічити ( в межах ____);
г) вміє додавати (в межах _____);
д) вміє віднімати ( в межах ____).
14.Чи може дитина сама себе розважити? (підкресліть) : може; ні; шукає товариства дорослих.
15. Як оцінюєте рівень розвитку дитини? (підкресліть) : відповідає віковим особливостям; випереджує однолітків; має проблеми з розвитком.
16. Що додатково хочете повідомити про дитину? Дякую! ___________________________________________________________
Батьківська позиція
Прізвище, ім’я, по батькові анкетованого __________________________________
1. Як ви вважаєте, хто найбільше відповідальний за виховання дитини ?
Сім’я;
шкільний заклад;
спільні зусилля шкільного закладу і сім’ї;
додаткові установи (гуртки, секції).
2. З якими труднощами Ви стикаєтеся під час виховання дитини (вкажіть два найважливіших для Вас пункти) ?
Взаєморозуміння з дитиною;
нестача знань;
спосіб розв’язання конфлікту;
небажання дитини ходити до школи;
брак часу на спілкування з дитиною;
індивідуальні особливості дитини (агресивність, замкнутість, тривожність, емоційні особливості – потрібне підкресліть);
інше __________________________________________________________
3. На Ваш погляд, найефективніші засоби впливу на поведінку дитини у конфліктній ситуації – це:
погроза, попередження (“Якщо ти не припиниш, то …” );
фізичне покарання;
домовленості;
компроміс;
пояснення;
ігнорування;
інше __________________________________________________________
4. Чи вживаєте Ви такі за значенням вислови (позначте, які самі) ?
Який ти в мене молодець!
Ти можеш, тобі все вдається!
У всіх діти як діти, а в мене …
Скільки разів можна тобі повторювати!
Як ти вважаєш?
Я тобі обов’язково допоможу, не хвилюйся!
Мене не цікавить чого ти хочеш!
5. Що з переліченого Ви вважаєте найважливішим для своєї дитини ?
Високий рівень інтелектуального розвитку;
фізичне здоров’я;
доброту, чуйність;
цілеспрямованість;
інше __________________________________________________________
6. Як Ви одержуєте інформацію про виховання дитини (вкажіть три найважливіші джерела) ?
Із телепередач;
на батьківських зборах;
із журналів, газет;
від вихователів, психологів;
із власних знань і досвіду;
інше Дякую! __________________________________________________________
Готовність до школи … батьків”
• Оберіть з відповідей найбільш близький вашій думці варіант
Школа – це:
а) той найближчий до будинку родини заклад, який навчить дитину слухатися;
б) престижна приватна освіта, що гарантує якість, бо пропонує платне навчання;
в) невипадковий учитель, якому ми (батьки) віддамо власну дитину і тим станемо співавторами її успіхів та помічниками в усьому;
г)Ваша власна особлива думка (тут і далі):
________________________________________________________
Вчитель – це:
а) навчаюча, виховуюча, контролююча, караюча державна посадова особа;
б) особа, професійний обов’язок якої якісно вчити і виховувати;
в) особистість, яка покликана плекати особистість;
г) _______________________________________________________
Моя дитина – це:
а) чистий аркуш на якому вчитель і батьки пишуть долю майбутньої людини;
б) частка родини, з якої батьки прагнуть зробити те, чого не досягли самі;
в) особистість, що формується і живе вже зараз, має право на свої потреби та інтереси, вимагає нашого повного розуміння, довіри, допомоги.
г) ________________________________________________________
Домашнє завдання – це:
а) традицийна форма продовження навчання через обмаль часу на уроках;
б) спроба закріпити набуті знання і навички вдома без обмеження часом і додатковими вимогами;
в) можливість самовиразитися дитині за умов, що зміст і його форма матимуть творчий характер;
г)_______________________________________________________
Оцінка – це:
а) традиційна й обов’язкова форма заохочення та покарання за навчання;
б) умовний, не завжди об’єктивний спосіб дати характеристику якості праці, яку доклав учень;
в) необхідний стимул, атрибут здобуття знань, який спонукає до навчання;
г) _______________________________________________________
Батьки школяра – це:
а) спрямовуюча, контролююча та караюча інстанція у житті дитини;
б) помічники в роботі, а в деяких випадках – виконавці шкільного замовлення;
в) активні співавтори навчально-виховного процесу, які можуть і мають право стати рівноправними учасниками реформування освіти;
г) _______________________________________________________
Результативність:
Якщо в більшості чи в усіх позиціях Ви обрали варінт в) або спробували самі висловитись з приводу цього і частково маєте на увазі варіант в), то Ваша батьківська готовність розділити всі шкільні проблеми і успіхи з Вашою дитиною знаходиться на високому рівні усвідомлення.
Якщо Ви поділяєте в більшості позицій думки, запропоновані у варінтах а) чи б), то Ви з Вашою дитиною опинитесь (у кращому випадку) по “різні боки барикад” або станете додатковим фактором у проблемі шкільної дезаадапрації (у гіршому випадку). Спробуйте прислухатися до порад, відійти від варіантів а) та б).
Інструкція №1:
Прочитайте пункти опитувальника. Обведіть кружком номер того твердження, з яким Ви згодні. Пам’ятайте, що в опитувальнику не має правильних і неправильних відповідей, постарайтесь відповідати щиро, бо мова йде про Ваше ставлення до власної дитини.
1. Я завжди співчуваю своїй дитині.
2. Я вважаю за необхідне знати все, про що думає моя дитина.
3. Треба якомога довше тримати дитину осторонь реальних життєвих проблем, якщо вони її травмують.
4. Дитину слід тримати в жорстких рамках, тоді з неї виросте порядна людина.
5. Я мрію про те, щоб моя дитина досягла всього того, що мені подобається і здається необхідним.
6. Батьки повинні пристосуватися до власної дитини, а не тільки вимагати від неї.
7. Я дуже цікавлюсь життям моєї дитини.
8. Сувора дисципліна з дитинства формує сильний характер.
9. Я поділяю захоплення своєї дитини.
10. За суворе виховання діти потім вдячні.
11. Я ретельно стежу за здоров’ям дитини.
12. Дитина не повинна мати секретів від батьків.
13. Виховання дитини – суцільне шарпання нервів.
Інструкція № 2
Для обробки важливі тільки зазначені пункти: 2,4,5,8,10,11,12.
Якщо 0 – Ви обрали правильний характер ставлення до своєї дитини : адекватно оцінюєте її можливості та потреби, сприймаєте дитину такою , якою вона є ,піклуєтесь про неї.
Якщо від 1 до 2 – Вам не байдужі проблеми дитини, але намагайтеся змінювати стереотипи в оцінці власної дитини та її прав.
Якщо від 3 до 5 – Ви пильно стежите за досягненнями дитини, вимагаєте від неї дисципліни і слухняності, караєте за негативні вчинки. Проте Вам не вистачає розуміння власної дитини .Ви даремно порівнюєте її з іншими дітьми. Більше поважайте дитину, сприймайте її такою, якою вона є.
Якщо від 6 до 7 – Ви безумовно стежите за власною дитиною, вимагаєте від неї лише успіху і дисципліни. Ваше порівняння власної дитини з іншими хворобливе і шкідливе. Спробуйте любити дитину, якою вона є, поважайте її як особистість. Вам слід замислитись над Вашим ставленням до дитини: зменшити тиск, дати право дитині на власний вільний час, свою думку, щиро цікавитись її справами, зняти караючий
контроль. Необхідно звернути увагу на себе з метою підвищення психолого-педагогічних знань. Тут доречні консультації зі спеціалістами.
І. Психологічні дані.
1. Рухлива дитина чи ні?
2. Наполеглива чи пасивна у стосунках з оточуючими?
3. Як розвинена воля?
4. Балакуча чи мовчазна?
5. Лінива чи ні?
6. Як реагує на образи?
7. Чи спостерігається лицемірство? В чому саме?
8. Вередлива в яких випадках?
9. Забіяцтво. Чим викликається?
10.Чи є потяг до самостійності?
11.Чи проявляється споживницьке ставлення до батьків, вчителів? Кого поважає і за що?
12.Чи проявляється нестриманість? В чому саме?
13.Чи спостерігається роздратованість?
14.Впертість. В чому проявляється?
ІІ. Гігієна
1. Охайність.
2. Як встає з постелі?
3. Умивання (ставлення до цього).
4. Коли лягає спати?
5. Ставлення до одягу, взуття і до всіх речей взагалі.
6. Їжа. Що любить і що не любить.
ІІІ. Ігри
1. Чи грається вдома?
2. Грається сам, чи з сестрами,братами, товаришами?
3. Які ігри, іграшки має? Чи є місце для них?
4. Які ігри й розваги найбільше любить?
ІV. Фізична праця
1. Чи має обов’язки вдома? Які?
2. Чи розуміє необхідність праці?
3. Яку працю найбільше любить? Чим це пояснюється?
4. Чим займається, коли буває вдома?
5. Яку професію хоче обрати в майбутньому?
V. Соціальне життя
1. Як ставиться до товаришів?
2. Як ставиться до сусідів, знайомих?
3. Чи багато часу проводу поза домом? Де буває, що робить?
4. В яких громадських організаціях бере участь?
VІ. Розумове та естетичне життя
1. Чи любить читати?
2. Чим захоплюється дитина? Що її цікавить? Допитлива?
3. Як відноситься до школи? В чому це проявляється?
4. Як реагує на покарання і заохочення?
5. Хто в сім’ї користується авторитетом у дитини?
6. Чи добра пам’ять у дитини?
7. Чи любить малювати, співати, грати на музичних інструментах?
8. Чи любить, вміє переказувати побачене і почуте? Дякую!
Орієнтовний список необхідного для учня 1-ого класу
№
|
Перелік
|
Кількість, шт..
|
1
|
Шкільна
форма
|
|
2
|
Спортивна
форма
|
|
3
|
Зошит
в клітинку
|
5
|
4
|
Зошит
в косу лінію
|
5
|
5
|
Обкладинки
для зошитів
|
10
|
6
|
Портфель
|
|
7
|
Сині
ручки
|
2
|
8
|
Простий
олівець
|
2
|
9
|
Палички
для лічби
|
1
|
10
|
Лінійка,
20 см
|
1
|
11
|
Пенал
|
1
|
12
|
Кольорові
олівці (12 кольорів)
|
1
|
13
|
Папка
для файлів (великі)
|
5
|
14
|
Папка
для файлів (малі)
|
5
|
15
|
Фломастери
(12 кольорів)
|
1
|
16
|
Папір
для друку, ксероксу – Формат А4
|
20
|
17
|
Файли
(великі)
|
20
|
18
|
Файли
(малі)
|
20
|
19
|
Записник,
блокнот або щоденник
|
1
|
20
|
Папка
для зошитів
|
1
|
21
|
Альбом
для малювання
|
1
|
22
|
Акварельні
фарби
|
1
|
23
|
Пензлик
|
1
|
24
|
Ємність-нерозливайка
для води для уроків малювання
|
1
|
25
|
Пластилін
|
1
|
26
|
Дошка
для ліплення
|
1
|
27
|
Набір
кольорового картону, формат А4
|
1
|
28
|
Папка
для приладдя для уроків трудового навчання
|
1
|
29
|
Набір
кольорового паперу, формат А4
|
1
|
30
|
Ножиці
з заокругленими кінчиками
|
1
|
31
|
Клей
ПВА
|
1
|
32
|
Підстругачка
|
1
|
33
|
Гумка
|
1
|
34
|
Конструктор
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар